poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Pierwszy wpis na blogu!

Witam serdecznie na moim blogu!

Nazywam się Julia Koprowska i będę tu opisywała najbliższe mi rzeczy i wydarzenia. Przewodnim tematem tego bloga bedzie FOTOGRAFIA. Narazie zajmuję się nią amatorsko gdyż mam 15 lat, wiele jeszcze przedemną. W przyszłości zamierzam jednak skończyć szkołe pod tym kątem. Na blogu będzie można znaleźć porady i przemyslenia związane z fotografią, sprzętem fotograficznym i tematami które mnie zaciekawiły. Będę tu publikować również wszystkie nowinki mojej twórczości... nie tylko fotograficznej, bo od czasu do czasu warto również zająć się czymś innym aby nabrać jeszcze więcej energii do tworzenia. Pasjonuje się głównie fotografią krajobrazową. Jednak powoli wkraczam w nowe typy fotografii.  


Fotografią zainteresowałam się zupełnie przypadkiem. Z tego względu że pragnełam mieć jak najlepsze oceny m.in z techniki i informatyki na tamten moment u nowego i nieznanego mi nauczyciela, postanowaiłam więc  wybrać się na koło fotograficzne które prowadził z tego względu że na koniec roku miałabym dzieki temu szóstki z tych przedmiotów. Jednak po kilku wizytach bardzo mnie to wciagneło. Zaczeliśmy pracować na tradycyjnej fotografii. Początkowo uczyliśmy się korzystać z powiekszalnika, koreksu i rozrabialiśmy kwasy. W końcu pojawiły się plenery m.in w parku czy na plaży. Zaczełam więc robić zdjęcia lustrzanką. Przyszedł czas na konkurs w którym jako uczestniczka kółka musiałam wziąć udział. Poszło tak dobrze że ostatecznie go wygrałam i to mnie podbudowało dzięki czemu  poszłam dalej. Tak własnie zaczeła się moja przygoda i trwa dalej... Ukazywały się nowe konkursy więc i nowe zdjęcia. Przybywało ich coraz więcej. Zawsze znalazłam jakieś miejsce warte uchwycenia. Pojawiały się zdjęcia najbliższej rodziny ale i tej dalszej. Już nie tylko krajobraz. Wspomniany nauczyciel został dyryktorem szkoły, a ja dzięki temu szkolnym fotografem. Każdego dnia fotografia wciąga mnie coraz bardziej, otwiera nowe możliwości i daje nowe wskazówki.

Na dzisiaj to już wszystko, mam nadzieję, że zajrzycie tu jeszcze nie raz. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz