wtorek, 23 sierpnia 2016

Fotograficzne aplikacje na Androida

Fotograficzne aplikacje na Androida to pierwsza część wartych wypróbowania programów na telefon, które pomogą Ci obrobić i edytować zdjęcia. Poniższy zestaw apek na androida z pewnością przyda się tym z Was, którzy nie dysponują drogim sprzętem, ale także podniesie walory artystyczne, czy też doda efekt WOW do Waszych fotografii :D 


PIXLR 

 Jedna z lepszych aplikacji jakich używałam. Mimo, że w języku angielskim to bardzo prosta w obsłudze. Zawiera wiele ciekawych funkcji. Można w ciekawy sposób "spikselować" kawałek zdjęcia, lub rozjaśnić jakąś jego część. Aplikacja posiada wiele efektów, tekstórek które możemy nałożyć na zdjęcie oraz kilka stylizacji. Można dodać różnego rodzaju ramki. Jednak co najważniejsze aplikacja ma tradycyjne narzędzia: przycinanie, ustawianie kontrastu, rozmycie, wyostrzenie, ukrycie niedoskonałości, zlikwidowanie czerwonych oczu i wiele innych. Według mnie 6/10 :D




TOLLWIZ PHOTOS

Używam tej aplikacji od kilku dni, ale naprawdę się w niej zakochałam. Banalnie prosta w użyciu, rozgryzłam ją w kilka minut. Zawiera od groma efektów i ciekawych stylizacji. Można zrobić w niej makeup, wyszczuplić twarz, zredukować czerwone oczy itd. Najbardziej pozytywnie zaskoczył mnie efekt wodny. Nigdy się z takim w aplikacji nie spotkałam a wygląda naprawdę realistycznie. Znajduję się tutaj wiele piękny teksturek, dzięki którym nasze zdjęcia są jeszcze bardziej ciekawsze. Pojawiają się gradienty. W tej aplikacji można dosłownie zrobić wszystko czego chcemy dokonać z naszym zdjęciem. Zdjęcie dostaje nowe życie. Zupełnie nie wygląda jak po wykonaniu. Niżej widać kilka screenshotów tej aplikacji jednak nie oddają jej uroku, który odkryłam dopiero kilka godzin później w wolnej chwili. Jest naprawdę godna polecenia i jak na razie nie zastąpię tej aplikacji żadną inną. Moja opinia to 10/10.



CANDY CAMERA 

Aplikacja w której możemy zarówno robić zdjęcia jak i selfie oraz odrazu je obrobić. Jednak nie przykuła mojej uwagi. Nie jest aplikacją moich oczekiwań. Zawiera mnóstwo efektów, więc każdy znajdzie jakieś swoje ulubione. Można dodać efekty świetlne czy też ramki, wybór również bardzo ciekawy. Co ciekawe znajduję się tu wiele naklejek, które mogą się przydać niektórym użytkownikom jednak ja sama ich nie stosuje. Osobiście nie będę używała tej aplikacji, oceniam ją na 5/10.


PHOTO EDITOR PRO

Pojawiają się głownie podstawowe narzędzia m.in ostrość, oświtlenie, kolor, wybielanie, rozmycie, nasycenie itp.  Efektów pojawia się tylko i wyłącznie kilka. Posiada też kilka ramek i mała ilośc naklejek. Nie polecam tej aplikacji do jakiejkolwiek obróbki zdjęcia. Moja opinia to mocne 2/10.



AVIARY

Całkiem niedawno korzystałam z tej aplikacji bardzo często. Nie używam filtrów, których w tej aplikacji jest mało, więc mi to nie przeszkadza. Zauważyłam duże podobieństwo do aplikacji opisanej powyżej. Aviary jest jednak dużo lepsza. Można ustawić: jasność, kontrast, ekspozycje, temperaturę, nasycenie, cienie światła czy zanik. Aplikacja posiada ramki, naklejki i nakładki w sporym wyborze. Ze zdjęcia można zrobić mem, usunąć niedoskonałości, wybielić, rozmyć czy zredukować czerwone oczy. Całkiem fajna i prosta w użytkowaniu do podstawowej obróbki. Moja ocena to 4/10.  



Za jakiś czas może pojawić się druga część aplikacji. Zdjęcie zastosowane do obróbki wykonałam na zamku w Malborku. Mam nadzieję, że post was zaciekawił, pozostawicie po sobie ślad w komentarzu i zajrzycie do mnie jeszcze kiedyś. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz